Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto ne treba prodavati Telekom

Komentari (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 08 januar 2015 01:33
...
Pa, zašto ga onda prodajemo? Zato što to odavno traži MMF i priželjkuju neke moćne zemlje na čelu sa Nemačkom (nije tajna da je „Dojče telekom“ najzainteresovaniji kupac). A i zato što nesposobna vlast ne zna kako bez novca od te prodaje da sastavi i politički preživi sledeću i narednu godinu. A pred ta dva „razloga“ svi ovde navedeni i nenavedeni argumenti padaju u vodu. Ako to nije svojevrstan zločin, ekonomsko (samo)ubistvo i veleizdaja, ja zaista ne znam šta je.

To je suština. Nažalost.
Preporuke:
157
3
2 četvrtak, 08 januar 2015 01:36
veca vestica
Ne prodaje se TELEKOM tako sto neko smatra da ga treba prodati.Nalog za prodaju je STIGAO,samo ovi nasi to treba da zavrse.Plus je i cena u NALOGU uracunata.Ovaj narod je definitivno u dubokom kanalu.
Preporuke:
150
2
3 četvrtak, 08 januar 2015 02:07
Mićko
Šta ćemo da uradimo da to sprečimo? Kakvu ideju i spremnost svako od nas ima? Lepo bi bilo kad bi komentari išli u tom smeru. Da ne bude samo "bravo, Đorđe, majstore". Naravno da je bravo, to se podrazumeva. Nego, šta ćemo da radimo? Ako se išta može?
Preporuke:
128
0
4 četvrtak, 08 januar 2015 02:22
Boško
Telekom otkako je postao "profitabilan" je:

- otkupio udeo od Italijana
- otkupio udeo od Grka
- kupio Telekom Republike Srpske
- kupio Telekom CrneGore
- kupio JATovu zgradu u Bulevaru Umetnosti

Kako je Telekom postao "profitabilan" i ko mu je to "dozvolio"

Od uvođenja broadband interneta i mobilne telefonije Telekom kao monopolista bezdušno pljačka građane Srbije za usluge.
Od početne 20 puta veće cene interneta od nabavne sada su spali "samo" na 5-10 puta veću cenu od nabavne.

Naravno ova pljačka građana Srbije je legalna jer vlast ubira 18-20 procenata opljačkanog.

Vlasti je svejedno ko će da pljačka građane Srbije sve dok oni ubiraju svojih 20 procenata opljačkanog a ako prodaju Telekom još će da dobiju masne provizije.

Jadna Srbijo...
Preporuke:
62
38
5 četvrtak, 08 januar 2015 02:35
u metu
Pravi tekst u pravo vreme. Jedan je Đorđe.
Preporuke:
89
9
6 četvrtak, 08 januar 2015 02:38
Neisprani Mozak
Kao i uvek, potpuno se slažem sa Vama G. Vukadinoviću, da je prodaja "Telekoma" ekonomski potpuno neodrživa. Takođe se slažem da je vidljivi razlog prodaje nesposobna vlast, potreba da se "okrpi" budžet i "želje" MMF-a i "Dojče telekoma". Propustili ste jedino da primetite "sitnicu" koja je i iznad nesposobne vlade i iznad "želja" "kupaca", a tiče se, pored ostalog i bezbednosti zemlje, koju ste samo uzgred pomenuli:
OVOM ZEMLjOM NE UPRAVLjA NI OVA NI PRETHODNE VLADE,
već one bespogovorno izvršavaju NAREĐENjA koja dobijaju od stranih "savetnika" !!!
Da nisam paranoičan i "teoretičar zavere", možete i Vi (mada sam siguran da već jeste), a i bilo ko drugi, da pročitate vest koja se KRIJE od javnosti tako što u najčitanijim medijima, ili uopšte nije objavljena, ili je "upakovana u celofan" pa i kao takva puštena u etar svega par sati sa RIGOROZNO cenzurisanim komentarima, na:
http://fakti.org/serbian-point/okolo-gladac/sindikat-policije-reforma-mup-poverena-je-britancu-dr-amadeu-votkinsu
Preporuke:
68
3
7 četvrtak, 08 januar 2015 02:46
Jad i beda
- Pa, zašto ga onda prodajemo? Zato što to odavno traži MMF i priželjkuju neke moćne zemlje na čelu sa Nemačkom
Ovo je gorka istina i jedan od konkretnih dokaza okupacije u kojoj se Srbija nalazi od 2000te godine. Treba organizovati proteste od strane patriotske opozicije protiv prodaje Telekoma.
Preporuke:
91
0
8 četvrtak, 08 januar 2015 02:53
nebitan
Tekst je kao i uvek, odličan i u suštini govori sve što bih i ja rekao, samo jedna mala sugestija: besmisleno je porediti vučićeve izjave iz vremena pre nego što je uzjahao Srbiju sa njegovim sadašnjim potezima, jer već postoji sasvim dovoljno informacija da je vučić u to vreme uveliko obrađivan u engleskoj ili nemačkoj tajnoj službi, tako da su sve njegove izjave date pre 2012 imale isključivu svrhu da od glasača sakriju njegovu osnovnu namenu - da uništi Srbiju putem rušenja njene ekonomije i njenih institucija.
Preporuke:
67
3
9 četvrtak, 08 januar 2015 03:07
cmok Toronto
Lepo napisano čuđenje da ne bi rekli da IH nismo na vreme upozorili.
Ako je za utehu..postoje i gluvi telefoni.
Preporuke:
52
0
10 četvrtak, 08 januar 2015 05:58
Zoran
Kada se zaduzis do pucanja, onda se prodaje i ono sto ti treba i sto ti koristi i to za male pare.
Preporuke:
49
0
11 četvrtak, 08 januar 2015 07:44
dragoslav pavkov
Pored svih argumenata koje je autor naveo - Telekom mora biti prodat.
Jer, nije se ubitačni tandem Toma-Vuči tek tako jednog jutra probudio i uz kafu smislio da napravi SNS, konačno preuzme vlast u zemlji i uvede nas u EU. Njima su za tako nešto bile potrebne pare, a pare su mogli da dobiju samo na jednom mestu: Kod onih koji nakon kupovine političkog uticaja, nameravaju da kupe i nešto realno, neki Telekom na primer. Dakle, prodaja Telekoma koja senajavljuje je ispunjenje obaveze koju su lideri SNS preuzeli u zamenu za podršku pri preuzimanju vlastio.

Drugi apsekt priče koga se autor samo ovlaš dotakao je zapravo i važniji od korupcije koju sam pomenuo:Samo među ovakvim narodom, režimi poput naprdnjačkoj mogu da funkcionišu!Samo ovde je "normalno" da prodavačice na kioscima ili kasirke po provinciji izdržavaju porodice sa dvestotinak evra mesečno, ali je "kriminalno" kada se vojnim penzionerima penzije sa 70 000rsd smanje na 63 000. i to je samo jedan primer. nastavak
Preporuke:
49
13
12 četvrtak, 08 januar 2015 07:57
dragoslav pavkov 2
E pa vidite, hronični nedostatak solidarnosti je nešto jako dobro poznato našim političarima i to je faktor na koga oni računaju kad planiraju mućke poput prodaje Telekoma.
Ako zatvaranje fabrika i urnisanje privrede nije smetalo penzionerima sve dok se njihove crkavice isplaćuju koliko-toliko redovno - zašto bi danas penzionerske brige doticale bilo koga ko nije na istom kazanu?!
Ako nikom nije smetalo poklanjanje NISa Gazpromu - zašto bi bilo kome smetala prodaja Telekoma Nemcima? Zar NIS nije prodat da bi penzioneri nastavili da primaju penzije a ostale budžetlije plate? Šta prosečnog Srbijanca briga da li će telefonski račun plaćati Švabama ili domaćim uvaljenim srećkovićima? Zašto bi neki dugogodišnji tehnološki višak sutra izašao na ulicu da štiti radno mesto montera (inženjera, pravnika,ekonomiste...) koga je baš bolela stražnjica kada su njega terali na biro? Znači - fali nam solidarnost. Ali toga ne može biti na Titaniku koji tone, a putnici se tuku za sto bliži orkestru...
Preporuke:
38
46
13 četvrtak, 08 januar 2015 09:02
siniša
Pored odrednica "veleizdaja" i "ekonomsi zločin" svakako treba dodati i sumanutost kao osnovne karakteristike sadašnjeih vlasti oličenih u liku Vučića i Nikolića.
Preporuke:
67
1
14 četvrtak, 08 januar 2015 09:37
Milenko
Ako se već ne može sprečiti ovaj suludi naum ološ elite,onda je obaveza svih opozicionih i patriotskih snaga da nedvosmisleno saopšte da će ,ne ako nego kad osvoje vlast ,PONIŠTITI tu a i sve ostale privatizacije javnih i infrastrukturnih preduzeća od posebnog značaja za Srbiju.
Da Dojčetelekom ne kaže da nisu znali!
Preporuke:
58
1
15 četvrtak, 08 januar 2015 09:59
Phantom of freedom
Pre nego što dođoše na vlast, ovi satrapi (Toma i Vučić), žestoko se protiviše najavljivanoj prodaji telekoma (od strane žutih).
Očigledno da bi oni imali šta da prodaju kad zagusti.
Više je nego jasno, da im je zagustilo (samo to još naprednjačka rulja od naroda ne može da shvati).
Doćiće na prodaju i druge stvari.
Kada se proda dostojanstvo, sve posle toga ide lako.

STOP ISPIRANJU MOZGOVA.
STOP ZAGLUPLJIVANJU NARODA.
STOP MEDIJSKOJ BLOKADI.

BORBA DO POBEDE.
BORBA ZA BOLJU BUDUĆNOST SVIH GRAĐANA.

ŽIVELA SLOBODNA SRBIJA.
Preporuke:
58
2
16 četvrtak, 08 januar 2015 10:30
Bojan, Priština
Ma treba da prodaju i Telekom i EPS, pa nek se ova država i ovakvo društvo sruše već jednom i sve neka se raspadne i u isti ponor povuče i ovu ološ elitu i ovaj zaglupeli naraštaj.

Pa na tim ruševinama ili da iz temelja počnemo praviti novu dražvu i novo društvo - dijametralno suprotne od ovoga šta nas snađe od 5 okt. 2000.
Ili pak da trajno postanemo na ovom prostoru kao kurdi, jer iz ovakvog odnosa prama svojoj državi - državu i ne zaslužujemo.
Preporuke:
60
3
17 četvrtak, 08 januar 2015 11:41
Drinko Končarević
Prodati telekom kako to kaže siniša, je ekonomski zločin koji je utoliko teži, veći, strašniji jer nije prvi zločin. Zločini, oni najjasniji napravljeni su petog oktobra. Firme koje su pozitivno poslovale su "zapušene". (Zamislite da Vam neko zapuši sve otvore na telu, uključivo pore i potom kaže živite. Normalno da ne možete). U takvim uslovima, firme su proglašene za neprofitabilne. Tako nap. jedna poljoprivredna fima na severu Srbije je prodata za 20 milona dinara iako je na računu tog trenutka imala oko 100 miliona plus roba. Stečani upravnici su priča za sebe. hektare i hektare zemlje su upisali kao svoju nekretninu i nikom ništa. Sva ta bogatstva stečena u samupravljanju dogovorom među političarima su pokradena uz blagoslov "eu kazamata2 koji je poručio: privatizujte, način nije bitan. Zato se kod nas čist ekonomski kriminal ne goni pa je prodaja "Telekoma" po nalogu spolja potpuno poštena rabota. Kako rešiti ovaj problem ako vam je "kritična masa" pametnih ljudi u insotranstvu?
Preporuke:
45
1
18 četvrtak, 08 januar 2015 11:58
Stanić Milan
Stanić M.- Dragoslav Pavkov

Dosta dugo pratim Vaše komentare na ovom sajtu.Ne interesuju me razlozi sa kojima uporno,bez argumenata,površno i nekritično branite aktuelnu vlast.Mislite, da će prodaja "Telekoma"spasiti Srbiju od ekonomske propasti?Neće.Jer u tome nije bit,nego u voluntarističkim potezima vlasti koji su slepo i nekritički odredili cilj- EU i ništa više.Zašto?Problem je u uzročno -posledičnoj vezi njihove vlasti koja direktno korespondira sa ispunjavanjem preuzetih obaveza od zapadnog kapitala projeciranog kroz Svetsku banku i MMF.Šta ne pomenuste stotinu i kusur agencija koje egzistiraju na državnom nivou,a niko ne zna njihovu stvarnu funkciju.Ali, za to vam smetaju vojni penzioneri koju su završavali škole i fakultete u rangu većine penzionera sa visokom stručnom spremom,s napomenom, da se desetine puta seljakali iz mesta u mesto,godinama živeli odvojeni od porodice i u konačnom u pola bivše zemlje ostali bez imovine i stanova.
Preporuke:
41
6
19 četvrtak, 08 januar 2015 12:31
Sinjor Kuesta
Vučić se za sve nepopularne mere pravda dranjem na žute koji su nas upropastili. Kao, moramo sad ovo, jer su nas oni odveli u bezizlaznu situaciju. Narod je glasao za njegovu partiju jer je obećao da će nas izvući iz propasti. To je obećavao i dalje obećava. Pa ako nije u situaciji da nas izvuče, zar mora on da bude likvidacioni upravnik Srbije?
Preporuke:
28
1
20 četvrtak, 08 januar 2015 12:36
apis
I ja sam dve iljadite desete, pisao o već dogovorenoj prodaji Telekoma sa Švabama. Uslovni dogovor se dogodio u februaru na frankfurtskom aerodromu, u tajnosti, sa visokom srpskom delegacijom (među kojima su bili i agenti BIA) i direktorima nemačkog Dojče telekoma. Tada smo svi zajedno uspeli da sprečimo Tadićevu žutokraku oligarhiju, u pljačkanju narodne imovine. Da ne ponavljam uvaženu prof. Smiljanić i sjajnu Đorđevu analizu, da ne postoji ekonomski razlog , a kamo li neki drugi, da se prodaje Telekom. No, šta se MORA uraditi sa tom kompanijom? Telekom je danas u stagnaciji za glavnim Telenor i VIP konkurentima . Zašto? Ne zato, što ima na grbači fiksnu telefoniju, već zato što ne ulaže u nove tehnologije. Ne ulaže, jer finansijama u Telekomu ne raspolaže menadžment, već SNS-barabe. Taj sistem otimačine, tj. naređenog delenja dobiti, će im se uskoro obiti o glavu. MORA se hitno prekinuti sa otimačinom i pustiti menadžmet da slobodno radi.
Preporuke:
46
1
21 četvrtak, 08 januar 2015 12:40
Jaroslav
@Milenko Koliko vredi reč opozicije? Vučić je obećao da će čim dođe na vlast uhapsiti Dinkića a sad ga je postavio za savetnika.
Preporuke:
31
1
22 četvrtak, 08 januar 2015 12:48
Lola
Mene zanima šta će NSPM, DSS i Dveri da urade povodom ove katastrofalne odluke vlade.
Preporuke:
39
2
23 četvrtak, 08 januar 2015 13:20
boban
Sta je aktuelni ministar za telekomunikacije po struci?
Lekar.Pa valjda lekar zna sta je dobro za Srbiju.
Preporuke:
35
0
24 četvrtak, 08 januar 2015 13:25
s.p.Lajković
Postoji samo jedno rešenje, a videli smo 2003 kako to izgleda mada sada ne bi toliko ljudi bilo u koloni-to potpisujem!
Preporuke:
29
0
25 četvrtak, 08 januar 2015 13:39
Čedin pastorak
Ovo je samo jedan čin u privatizacijama koje traju od 2000 hiljadite.Možda veći ali najveći nije.Mora se sve uvezati.Ko stoji iza svih propdaja a naročito iza prodaja pekara Slovecima.Ne samo pekara ali pekara kao simbolima nestanka našeg umeća,vida naše sputanosti, naše predaje.Kupio onaj s vampirskim prezimenom,Draljkulić pekareZadužio se kažu kod međunarodnih banaka.Ostao dužan i sad počeo da propdaje da bi vraćao dug.Da li je on nesnjposoban a Sovenci sposobni?Ili je on namešten da bi došli drugi.Mi smo u mengelama i te mengele treba otvoreno pokazati.Ko ih otvara i ko od nas pravi nesposobnjakoviće i mamlaze.Imamo prvake sveta u govorništvu, u matematici u ko zna čemu sve, a u transakcijama, prodajama i proizvodnjama smo pačavre.Moramo da se opasuljimo.Nije bitan samo Vučić nego svi mi.Zašto ne znamo i ne umemo.Kako da se očantorimo.Kome sučku da udarimo.EU?
Preporuke:
29
0
26 četvrtak, 08 januar 2015 13:51
Ginter Zibert
Kako pravilno primeti g-din Pavkov, postoje izvesne obaveze današnjih vlastodržaca.Te obaveze očigledno dolaze na naplatu.Potpuno je jasna argumentacija, da nema nikakve ekonomske opravdanosti da se Telekom proda.Takođe je najavljeno da će pare ići za otplatu kredita, a obećanja da će se plasirati u nove investicije su zaboravljena.Teren za opoziciju idealan,ali gde je OPOZICIJA???
P.S. Stanić Milan, vi konstantno dokazujete da ste slabo pismeni.Redovno pišete "dali",zatim jedete slova:"dosta moji(?h) kolega","slika nemački(?h) gaulajtera" itd.O Croatizmima da se ne govori.Kažete da ste oficir u penziji.Dakle školovali ste se na vojnoj akademiji.Sistem obrazovanja vojne akademije i život u JNA(gde se zvanično govorilo srpskom ekavicom),te penzionerski dani u Srbiji, nisu uspeli da pobede "sistem obrazovanja" koji se pohađa prilikom čuvanja ovaca i koza negde na zapadu bivše SFRJ.Takođe, stalno "mašite" temu bar za "dva broja".
Verovatno ste u JNA bili zaduženi za POIV.
Preporuke:
8
19
27 četvrtak, 08 januar 2015 13:56
Čedin pastorak 2
Je li EU iza svega?Ili Ameri,triolaterala, MMMF?Gde kad s kim.Sada je osnovno kako?Ako Vučić ako sluša njih a priča bajke, ako utvrdimo da ništa neće da uradi,to se mora jasno reći i pokazati:gde je kad i na koji način zemlju uhvatio za gušu i kojom je veštinom davi?Voleo bih da nije tako.Voleo bih da nešto opipljivo učini.Ali gde je i kako uvezan?Sme li on uopšte nešto da uradi?Vidim navija da želerzaru damo Amarikancima.Kao da nas jednom nisu nasnklali.Sve to mora da jasno da se vidi i čuje, da narodu uđe u uši.Ne zato što mrzimo Vučića , nego zato što je to istina.Dokazana.Mora da bude dokazana.Ali šta onda?
Koga dovesti, Kako načiniti partiju cele nacije.Ovako možemo da se gnevimo do neba aconi da rade što su naumili.Moramo da nađemo izlaz i da taj izlaz bude zarazno tačan.Po meni mora da postoji jedan pošten i kompletno opredeljen, snažan čovek.Kadar da vodi .Van EU svakakao ali tačno da zna kuda.I da krenemo.Ovako se rasipamio i ništa.Tresla se gora.Ko je taj?Ima li ga?Ili tropa
Preporuke:
17
1
28 četvrtak, 08 januar 2015 13:56
Ne klepeći nanulama@Dragoslav Pavkov
Praviti komaparacije NIS i Telekoma , vršiti egalizaciju stanja u NISu i Telekomu može samo neko zlonameran ili " neobavešten". NIS je bio praktično ruina , tehnološki portfolio srpskih rafinerija je bio na nivou pedesetih godina dvadesetog veka, pravio gubitke u poslovanju , služio je za alimentiranje potreba fukara iz političkog establišmenta Vojvodine i njihovih beogradskih satrapa.NIS sada posluje profitabilno , investirano je već 2 milijarde evra , što znači da su akcionari postali bogatiji( i država kao akcionar), NIS puni budžet države c 13,5 %, Vaše konstatacije o jednakosti te dve kompanije, apsolutno nemaju logike,Telekom posluje profitabilno , postigli su lepe rezultate u poslovanju, ukrupnjavanjem vlastitog kapitala, može naravno bolje, ako ih SNS ostavi na miru, da menadžment Telekoma radi profesionalno.Inače , prodaja Telekoma je " bečarska ekonomija" , "pojedi i popi što je tata ostavio"...
Preporuke:
37
5
29 četvrtak, 08 januar 2015 14:00
Lavica
Zakljucak: sto pre skloniti sa vlasti ove koji rasprodase teritorije i imovinu Srbiju zbog sopstvenopg kukavicluka i nesposobnosti da neprijateljskim tudjinima kazu - DOSTA!
Preporuke:
28
2
30 četvrtak, 08 januar 2015 14:20
s.p.Lajković
Ne mogu da verujem da još niko iz BIA ili policije ili vojske još nije izašao sa insajderskom informacijom za koga radi Avav? Ako ne radi za strane interese i službe onda je još poraznije da nam je na čelu države glupak i budala, njega se nećemo rešiti nikad ili sve dok ne uništi kompletnu državu Srbiju!
Preporuke:
26
0
31 četvrtak, 08 januar 2015 14:39
siniša @ Jaroslav
Dinkić je ovlašteni predstavnik MMF-a za Srbiju i kao takav je bio siva eminencija šef nad šefovima u svim vladama. Pre par dana Vučić reče " ...MMF je garant...". Ako je MMF njegov garan, odnosno garant njegove vlasti onda mu je i Dinkić neka vrsta šefa. To što je Vučić pretio Dinkiću da će ga uhapsiti, a sada ga je uzeo za savetnika, odnosno Dinkić je jedina vlast u Srbiji iznad Vučića, verovali ili ne, mislim od Srba, ne računam ambasadore, znači da je Vučić legao na rudu i da je postao Dinkićevo kučence.
Preporuke:
27
0
32 četvrtak, 08 januar 2015 14:45
dragoslav pavkov@Ne klepeći nanulama
Klanjam se pred Vašim poznavanjem detalja iz portfolija NISa i Telekoma, i predlažem da kolќo sutra (ako ne idete na slavu) povedete velike narodne proteste protiv prodaje ovog drugog. Verujem da će Vam se među prvima pridružiti gospodin Stanić i onaj drugi vojni penzioner što je konačno shvatio da sa budalama ne treba diskutovati na "ti ćeš mi reći" način, pa je napustio (i ovo) bojište.

Naravno da je kriminalno to što je pare iz NISa isisavala "vojvođanska" birokratija; za srbijanski narod mnogo je bolje kada ih isisava Gazprom i Srbiji plaća koliki - toliki porez... Samo, zašto (ako je to toliko dobro) i Telekom ne bismo prodali Švabama koji će nam onda pošteno uplaćivati poreze koji znače stabilne penzije i druga budžetska davanja? Ako je NIS tehnološki bio na nivou "pedesetih" kako tvrdite, na kojem nivou je Telekom kada se zna da se u nove tehnologije godinama (namerno?) ne ulaže? Uostalom, srećno Vam bilo u okupljanju istomišljenika, samo - malo vas je, i niste uverljivi :(
Preporuke:
6
32
33 četvrtak, 08 januar 2015 15:35
Babunski
Telekom Makedonije je prodat Dojče Telekomu, odnosno ćerki firmi mađarskom Matavu 1998. Za 600 miliona maraka. To je bio "uspeh decenije". Cene usluga fiksne telefonije posle privatizacije Mađari su povećali 6 puta i tako odrali pretplatnike koji su uzgred ranije priključak za fiksni telefon plaćali 1000 nem maraka i za to prilikom privatizacije dobili šipak. Premijer Georgijevski je maznuo proviziju od 50 miliona maraka, koje sada na miru troši. Sledeći premijer Bučkovski i njegova kamarila uzeli su 2004 "skromnih" 20 miliona evra kako bi i dalje omogućili (tada rebrendiranom kao T-home i T-mobile) monopolski položaj na tržištu. Mađarski i nemački direktori su oteli milione evra za fiktivne konsultantske usluge i punili svoje džepove nemilice. Sve su to platili siromašni makedonski građani kroz preskupe komunikacijske usluge. Dragi prijatelji iz Srbije, otprilike vas ovo čeka, ako vam Nemci privatizuju telekom.
Preporuke:
43
0
34 četvrtak, 08 januar 2015 15:53
fristajlo
Pa, zašto ga onda prodajemo? Zato što to odavno traži MMF i priželjkuju neke moćne zemlje na čelu sa Nemačkom
Takvo je naređenje.
NATO na taj način kontroliše stanovništvo okupiranih teritorija, ima uvid i olakšanu kontrolu nad protokom političkih stavova koji se narodu dopadnu. Klasična obaveštajna tehnologija- prisluškivanje i hakovanje računara.
To više i nije neka novost, oni se čak i hvale tim.
Mi smo interesna zona Nemačke, i zato oni "moraju" da preuzmu kontrolu nad telekomunikacijama u Srbiji.
Osim profita, koji se tu podeli operativcima- to je ključni razlog, i Đorđe može da ovde podastre i dopis od Boga- neće vredeti. To je zadatak koji nema alternativu, i koji ima da se ispuni.
Kome se to ne sviđa- neka čeka izbore- pa neka opet glasa- samo neka se promeni...
Preporuke:
28
0
35 četvrtak, 08 januar 2015 15:54
Žalosna sova
Uzalud piše gospodin Vukadinović kada je nama pokojni predsednik Milošević jasno, glasno rekao posle 5 oktobra 2000 na TV da ćemo sve rasprodati pa biti jevtina radna snaga strancima u svojoj rođenoj zemlji.Rasprodaja je počela sa našim Zokijem i Koštunicom u "transparentnoj prtivatizaciji".Ovo je samo finale dogovora Tome i Ace na doručku sa Štefanom File u kantini za službenike u Briselu. Sreća naša da Rusi imaju spremnih 10.000 tenkova iza Urala, a mi imamo spremne posade iz "mračnih devedesetih" koji su kadri vojevati, i na strašnom mjestu postojati. Zeman dođe, valja vojevati - srpska se truba s' Kosova čuje, Srbina svakog da obraduje ! Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko kao poginemo! Za krst časni i slobodu zlatnu! Davaj Pravoslavni !
Preporuke:
38
2
36 četvrtak, 08 januar 2015 15:56
Babunski
Pošto je Dojče Telekom izašao na američkoj berzi sa svojim akcijama, američki istražni organi su dobili pravni osnov za tužbu protiv T zbog korupcije u telekomima Makedonije i Crne Gore. Sud je uzeo dokaze iz Makedonije dok se slučaj Crne Gore izuzet i prepušen crnogorskim vlastima. Koje nisu učinile ništa pošto je tamo posrednik prilikom podmićivanja bila advokatica, sestra Mila Đukanovića, Ana Kolarević. Nemci su sporazumno platili američkim vlastima i njihovom tužiocu 100 miliona dolara kako bi stvar prošla bez zatvorskih kazni. U Makedoniji niko nije gonjen je su i sadašnja i bivša vlast, i iz makedonskih i iz šiptarskih partija uzimali pare.
Preporuke:
32
0
37 četvrtak, 08 januar 2015 16:12
Stanić Milan 2
Stanić M.- gosp. Ginter Zibert

Obzirom da se u nekoliko navrata obarate na mene lično(a ne na moje stavove) red je da Vam u par crtica odgovorim.
1.Više puta sam napisao u svojoj"biografiji"da sam seljački sin.To ste dobro primetili, s tim,da je u vreme mog dečaštva bilo zabranjeno držanje koza,ali krava i konja nije.
2.U JNA zvanična korespodencija se obavljala na srpsko - hrvatskom, odnosno hrvatsko-srpskom jeziku.Samo su neposredne komande uzete iz srpske ekavice radi tradicije i jasnoće komande.
3.U prvom srpskom rečniku Vuka Stefanovića _ Karadžića na str.464 koji je sadržavao ukupno 26.270 reči izostavljena su slova f i h,radi toga što je Vuk primenio Adelungov princip("piši kao što govoriš,a čitaj što je napisano").Predložak za svoj rečnik našao je u istočnohercegovačkom i krajiškom narečju.
4. Slova se gospon filolog Ginter "ne jedu",nego se izostavljaju.
5.Da znate(što ne znate) Vuk je 1861.proglašen za počasnog građanina grada Zagreba.(nast)
Preporuke:
19
4
38 četvrtak, 08 januar 2015 16:24
Stanić Milan 3
To,iz razloga,što je postavio osnovne principe novoštokavskog govora.
5.Što se tiče "jedenja"slova ja ću to i dalje činiti ne vodeći mnogo računa o čistuncima kao što ste Vi.Upotrebiću(po potrebi) i Kroatizme,ali ću se truditi da više ne pišem zajedno da li.
Vi ste u velikoj prednosti u odnosu na ostale pametne ljude:"Uvek ste zadovoljni samim sobom."(budalu sam izostavio namerno)
Pozdrav,
Preporuke:
19
2
39 četvrtak, 08 januar 2015 16:51
Sinjor Kuesta
Dragoslav Pavkov:
Samo, zašto (ako je to toliko dobro) i Telekom ne bismo prodali Švabama koji će nam onda pošteno uplaćivati poreze koji znače stabilne penzije i druga budžetska davanja?

"Švabama"? Nisu li to isti oni Nemci koji su u prošlom veku tri puta izvršili agresiju na Srbiju? Nisu li to oni koji pod okupacijom u 21. veku drže našu carsku prestonicu? Nisu li to oni koji su prvi priznali, finansirali i politički podržavali nezavisnu državu Hrvatsku? Nisu li to oni koji su naoružali šleperima punim streljačkog i protivoklopnog naoružanja Tuđmanovu paravojsku 1991. godine, da bi ta ista paravojska krenula u osvajanje srpskih sela i gradova u Hrvatskoj, a potom i u BiH?
I sad se Dragoslav Pavkov poziva na njihovo poštenje. Hvala gospodine Pavkkov, vaša očajna mržnja prema stambeno i penziono obezbeđenim vojnim licima nama nije popila pamet.
Preporuke:
28
2
40 četvrtak, 08 januar 2015 17:13
Ginter Zibert
@Stanić Milan
Ja vas ne poznajem,kao ni vi mene.Ovde se svi obraćamo samo onom što ovde napišemo.Niko nikog ne poznaje, pa zbog toga nema nikakvog ličnog "obaranja".Da vas poznajem(a na ovom sajtu nisam prisutan da bih sklapao poznanstva),naša komunikacija bi bila svakako drugačija.
-Kao što se sećate ,vi ste prvi komentarisali moj komentar.
-Da su moji navodi u vezi vaše pismemosti tačni ,i vi sami potvrđujete.
-Ništa ne rekoste, zašto stalno "mašite" temu?
-Jeste li bili "specijalista" za POIV?
-Novo pitanje za vas:Šta mislite o "naobrazbi" prosečnog pripadnika lovačkog udruženja u Sloveniji,i kakvog je kvaliteta u poređenju sa vašom "naobrazbom"?
Preporuke:
7
14
41 četvrtak, 08 januar 2015 17:13
Slavomir Srpski, Razlozi pro-kontra
Problem je da je Srbija isuvise zaduzena kreditima, i dolazi na nivo od 80% godisnjeg bruto prihoda. Jead deo tih krdita su uzeti pod vrlo nepovolinim kreditima sa visokim kamatama, u to vreme, a sada nepodnosljivo skupi. Posto MMF nece da daje nove kredite ukoliko se ne igra po njihovoj muzici (zahtevaju snizenje zaduzenosti drzave i privatizaciju), a nemamo drugih da nam daju kredite za budzet, onda ostaje jedino prodavanje porodicnog srebra.

Dakle, TO je najveci razlog za prodaju DELA akcija u Telekomu, pa je bitno zahtevati da ipak vecinski deo ostane u drzavnoj imovini!

Drugi razlog prodaje manjinskog dela akcija je baziran i na tome da Telekom nema akcionare koji mogu da DALJE ulazu u tehnologiju, pa za par godina mogu da budu potpuno obsoletni! A ne mogu ulagati jer dobijen novac moraju davati akcionaru-drzavi radi popunjavanja budzeta.

Tek na trecem mestu stoji da od prodaje drzava moze deo novca da upotrebi za ulaganje u povecanje proizvodnje Srbije za izvoz.
Preporuke:
6
7
42 četvrtak, 08 januar 2015 17:17
Novosađanka
Ništa se ovi ne pitaju!
Oni samo treba da poštuju dogovore sklopljene i potpisane još 5. oktobra, što su radili svi vlastodršci instalisani posle tog kobnog dana.
U Novom Sadu se već odavno zna da su na redu gradske toplane, koje će "kupiti" Nemci. Pre koju godinu su menjali i nove podstanice (u mojoj zgradi, na primer), kao pretpripremu za otuđenje.
I gradski vodovod odlazi u nemačke ruke. Ili je već otišao?
U mom kraju Nemci podižu fabriku vode. Piće je ko bude imao da plati.
A Slovenci pokupovali srpske pekare:
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Slovenci-pokupovali-srpske-pekare.sr.html

Da čovek umre od jada...
Preporuke:
18
1
43 četvrtak, 08 januar 2015 17:20
lito
Ne znam zašto ljudi javna preduzeća u Srbiji gledaju kao socijalnu katergoriju? Ma nema veze što je 6,000 radnika u EPS-u višak ma pustite ih da ne rade ništa i nek dobijaju 60,000 dinara imaće država korist od njihovih poreza. To si giganti,to mora da melje 24-7 i da posluje pozitivno,kao i svako tržišno orijentisano preduzeće. I kod Broza je bila skoro puna zaposlenost,i te fabrike su brojale na hiljade zaposlenih gde je 60% bio višak i na kraju sve je to propalo. Telekom ne treba prodavati,ali ostale gubitaše da,tu mislim na EPS. Kad sam sanzao plate u EMS gde je glavnik Alekov kum zaboli te glava. To je jedna privilegovana kasta koja mora rasformira.
Preporuke:
9
2
44 četvrtak, 08 januar 2015 17:24
lito
Da li je neko razmislio gde ide ta dobit od Telekoma? Ide u agencije,odbore,poslanike,KK CZT kod Čovića,na ambasade. U suštini narod tu dobit ne vidi. To ode na subvencije stranih firmi,održavanje Železare,finansiranje propalih firmi u restrukturiranju. Mali procenat ljudi na svojoj koži oseti to.
Preporuke:
13
0
45 četvrtak, 08 januar 2015 17:27
dr chabor
ovakav, slican tekst ,je svojevremeno sastavio covek koji je pretio samospaljivanjem ako se proda telekom a sada taj tesko bolesni covek , ekonomski genije i mesija isti prodaje i to proglasava uspehom .Ima samo dve mogucnosti ili mu je zdravlje poremeceno pa je potrebna izolovanost ili ima neku korist.A ako je oboje Srbiji generalno ni kozne gace nece vise pomoci.
Preporuke:
16
0
46 četvrtak, 08 januar 2015 17:30
Telekom prodaju smrtni neprijatelji i krvnici Srbije
Da je sto pre dokrajce. Ne mogu od ostrascenosti vise mirno da cekaju da li kada ce sama nestati, jer u to nisu sasvim sigurni.

Da je u ovoj razbojnickoj druzini (od 2000te, pa i ranije) postojao jedan jedini covek koji nije bio lopuza ili oportunist pod njihovom komandom, Telekom bi odavno imajuci mrezu I instalacije zamenio ili paralelno sproveo I UVODIO:

OPTICKU MREZU U DUZINOM SVOJIH KANALA I VREDEO BI HILJADU PUTA VISE

I tada mu ne bi mogao niko nista, pogotovu ne ovi lesinari iz inostranstva koji pune djepove posrednicima I vlastodrscima.

TI ISTI (JEDNI, DRUGI I TRECI) SU GA I OZNACILI ZA ODSTREL I ZAUSTAVILI U RAZVOJU DA BI GA UNISTILI I OD TAKO SROZANOG UKRALI OGROMNU FIKSNU I STRATESKU INFRASTRUKTURU I KONTROLU KOMUNIKACIJA SVIH NAS ZA DJABE, IDEALNU ZA DIGITALIZACIJU I OPTIKU STO BI SVAKA NORMALNA DRZAVA ODAVNO POCELA.

Ovako ce to uraditi Amerikanci ili Nemci koji to u svojim zemljama nikad ne bi dozvolili jer je to ZILA KUVAVICA SLOBODNOG NARODA!
Preporuke:
19
0
47 četvrtak, 08 januar 2015 17:31
Hau jes nou
Nekada me neki komentatori čije sam nekada komentare rado čitao baš iznenađuju svojim nedostatkom mere i zaslepljenošću statvova. Izgleda da sve mora biti ili crno ili belo.
Naravno da je kriminalno to što je pare iz NISa isisavala "vojvođanska" birokratija

Čemu služe navodnici? Neka vrsta ironije? Ja je uopšte nusam razumio.
za srbijanski narod

Ovo bi jelte trebalo da dopuni gornje navodnike.
mnogo je bolje kada ih isisava Gazprom i Srbiji plaća koliki - toliki porez

Ma da Gazprom baš isisava (verovatno jer to ”vojvođaneri”, Pajtić, Blic i Večernje novosti pišu)
Samo, zašto (ako je to toliko dobro)

Vrlo zlonamerno tumačenje napisanog jer se porede ne jabuke i kruške nego babe (ondašnji NIS) i zlatne koke (današnji Telekom) po mnoštvo osnova. Ako ko kojim slučajem sumnja u to neka priloži listu sličnosti pa ću ja odgovoriti sa listom razlika kao i komentarom na tu listu sličnoti.
Preporuke:
18
1
48 četvrtak, 08 januar 2015 17:41
Nimbus
Pogodite ko je ovo pisao pre četiri godine na istu temu, oštro se protiveći prodaji ("ČIJI JE NAŠ TELEKOM?"):

LjUDI ILI PREŽIVARI
Za prodaju su Jurij Bajec, čovek koji je bio ekonomski guru svih Miloševićevih podvala („zajam za preporod Srbije" na primer), Mirko Cvetković (direktor Agencije za privatizaciju iz vremena kada su se dešavale najveće mućke) i njima bliski ljudi, poput predsednika države, koji se zasad pravi Toša, ali će nam u svom stilu za par meseci (kada postane očigledna šteta koja će nastati prodajom Telekoma) uputiti jedno izvinjenje uz groznu pretnju svima koji su posegli u državni budžet da bi se lično okoristili. Jedino što ćemo moći da ga okačimo mačku o rep...

Za razliku od ljudi, stoka sitnog zuba gleda da obrsti šta može da dohvati, da to što je proždrla preživa jedno kratko vreme - a onda počinje da bleji i mekeće na sav glas, tj. da proziva gazdu jer se o njoj ne brine na pravi način.

Pitanje jesmo li ljudi ili preživari...
Preporuke:
14
2
49 četvrtak, 08 januar 2015 17:42
Hau jes nou 2
... i Telekom ne bismo prodali Švabama koji će nam onda pošteno uplaćivati poreze

Očekivati ”pošteno” uplaćivanje poreza u okupiranoj državi i to od strane okupatora nije više ni navino nego vrlo zlonamerno tumačenje. Da ne govorim o finansijskim šemama na koji način matična firma će da izvlači dobit (a ostavlja gubitke), pa onda periodizacija itd. Ostatak je Smiljanić jako dobro opisala još prilikom prošlog pokušaja prodaje pa koga interesuje neka čita.
koji znače stabilne penzije

Čak i da ostanu veliki prihodi od poreza ne postoji nikakva korelacija sa ”stabilnim penzijama” jer bi po istoj logici i danas bile stabilne, mada mi možda imamo različito tumačenje reči ”stabilan”.
Ako je NIS tehnološki bio na nivou "pedesetih"

Ovo je verovatno bilo preterivanje, ali pogoni NIS-a su recimo bili teško oštećeni bombardovanjem, tehnologija je zaista bila stara (ne bih se usudio tvrditi na kojem nivou) i neophodne su bile skore velike investicije.
Preporuke:
19
0
50 četvrtak, 08 januar 2015 18:00
Hau jes nou 3
na kojem nivou je Telekom kada se zna da se u nove tehnologije godinama (namerno?) ne ulaže

Ovo je pogrešno na dva nivoa:
1. Pavkov komentariše nešto što uopšte nije tvrđeno od strane NKN (Ne klepeći nanulama). Nadam se da je to samo propust, a ne impliciranje da je nešto tvrđeno da bi se onda izvodili (zlonamerni) zaključci
2. Telekomnicakcije su mi profesija i njima se bavim već 25 godina od studiranja preko rada pored ostalog na razvoju 3G, a do nekle pratim i situaciju u Telekomu pa na osnovu toga se usuđeujem da ustvrdim da je tehnologija u Telekomu na visokom nivou. Ne može da se poredi sa najnaprednijima, ali bih isto tako mogao navesti gomilu primera o ogromnom troškovima koje su telekom kompnanije na zapadu imale pri uvođenju 3G telefonije (recimo ogromne cene licenci koje su se ispostavile kao u suštini bačene pare pa na dalje) tako da rano usvajanje najnaprednije tehnologije uopšte ne more biti pozitivno. Rado ću ući u diskusiju, ako neko ustvrdi drugačije.
Preporuke:
14
0
51 četvrtak, 08 januar 2015 18:02
dragoslav pavkov @ Sinjor Kuesta
"Švabama?!"
Nisu li to oni isti u čije kuće su naseljene desetine hiljada boraca iz Osme ofanzive? Oni kod kojih su generacije pobednika iz dva rata zaradili penzije, sagradili kuće, odškolovali decu kojoj ni u ludilu ne pada na pamet da se presele ovde? Oni koji su celom svetu isplatili reparacije iz dva izgubljena rata, pa opet postali jedna od vodećih svetskih sila, ali sila koja je iz svojih tragičnih grešaka izvzukla pouku pa više ne ratuje već kupuje... I konačno, jesu li to oni koji danas čuvaju "srpski carski Prizren", jer da nema njih - Šiptari bi se već potrudili da na njemu ne ostane ni kamen na kamenu. Oni isti Šiptari sa kojima ste Vi i Vama slični u duhu bratstva/jednistva pevali Roke mandoljine i Šotu, ali sve dok nije postalo prekasno - niste primetili da ste propustili Srpska se truba s Kosova čuje.
Nemci su nacija od koje se treba čuvati u ratu ali od koje treba učiti u miru. A Vi slobodno poklanjajte svoju penziju, ne branim;ono u čemu smo suvlasnici - jok.
Preporuke:
5
19
52 četvrtak, 08 januar 2015 18:15
Hau jes nou (kraj)
Sa jednog na drugo:

Mislim da bi patriotska opozicija javno trebala izaći sa sledećim stavom (obavezujućom odlukom):
1. Upozoriti sve eventualne kupce da će bilo kakvu odluku o prodaju Telekoma smatrati nezakonitom i da će ih smatrati odgovorinim za sve eventualne posledice prodaje.
2. Da će im prvo biti po dolasku na vlast da uspostve specijalnu istražnu grupu u okviru policije i tužilaštva koja će dobiti zadatak da istraži sve detalje i učesnike u prodaji i bilo kakve nađene nepravilnosti će biti dovoljne da krivično gone sve učesnike plus mogućnost poništenja ugovora bez naknade i sa eventualnom odštetom.
3. U bilo kojem slučaju telikom će biti proglašen granom od nacionalnog značaja i na osnovu toga Telekom biti ekspropriran (ako bude prodat).

Slična objava u vezi recimo Beograda na vodi i prodaje zemlje strancima. Ako to ne učine sve deklaracije o vraćanju države, privrede, sela ... će biti mrtvo slovo na papiru. Vukadinović kao potpisnik bi trebalo da insistira na gornjem.
Preporuke:
19
0
53 četvrtak, 08 januar 2015 18:19
Stanić Milan 4
Stanić M.-Heer Ginter
"Omen est nomen!"Pošto ste sa ozbiljne,prešli na Zoo teme,odgovoriću Vam jednom Senekinom dosjetkom:"Velik i plemenit je onaj koji poput velike zveri ravnodušno i mirno sluša lajanje mali(h) pasa."
Preporuke:
5
2
54 četvrtak, 08 januar 2015 18:22
dragoslav pavkov @ Hau jes nou 3
2. Telekomnicakcije su mi profesija i njima se bavim već 25 godina

Fragment iz teksta koji sam upravo napisao vama u čast
Kao prvo, režim će one sa tridesetak godina staža poslati u penziju po istom modelu po kojim su poslani i pobednici nad NATO paktom: Relativno visok stepen stručnosti i redovne uplate u fond PIO obezbeđuju za naše uslove solidne crkavice. Ako im se kao alternativa ponudi izvesna sudbina „tehnološkog viška“ – većina će prihvatiti i sve će se od sreće nogama udarati u smežurana dupeta.
koga u celosti možete pročitati znate već gde, ako ne znate - pitajte Nimbusa.

I drugo, Vi ste u ovom slučaju zainteresovana strana a ja komentator koji se pita šta se to u odnosu na vreme od pre desetak godina toliko epohalno promenilo, pa bi sad svi otpušteni metalci, drvoprerađivači, građevinci, itd trebalo da skoče na noge lagane i odbrane Telekom da bi Vi i kolege bezbrižno nastavili da zarađujete? Gde ste Vi bili kada su njih otpuštali?
Preporuke:
4
15
55 četvrtak, 08 januar 2015 18:33
Ginter Zibert
@Hau jes nou
Dakle vi ste inženjer.Konačno neko pametan sa pokrićem.Nažalost u Srbiji o skoro svim stvarima odlučuju ljudi koji su završili pravni, ekonomski fakultet,političke nauke,organizacione, menadžment idr.To je možda veći problem i od ekonomske okupacije kojom smo izloženi dugi niz godina.
Što se tiče nekritičkog i imperativnog srljanja u "nove tehnologije", to najčešće zastupaju
tehničke neznalice ili oni koji imaju materijalni interes, a najčešće oboje.
Svako dobro
Preporuke:
10
3
56 četvrtak, 08 januar 2015 18:37
boban
Babunski @@ U pravu ste.
U Makedoniji I Crnoj Gori su dali oko 15 miliona Dolara raznim "posrednicima".Znaci u Srbiji se radi o najmanje 30 miliona Dolara za "posrednike".

Amerikanci su ih pritisli I pristali su da plate 95 miliona Dolara da bi izbegli sankcije Amerike.
"Reuters) - German phone company Deutsche Telekom AG and a Hungarian unit will pay more than $95 million to settle U.S. criminal and civil probes into the bribery of government officials in Macedonia and Montenegro"
Preporuke:
11
0
57 četvrtak, 08 januar 2015 18:38
Ne klepeći nanulama@Dragoslav Pavkov
Vi ste zaista maštoviti , preporučujete mene za lidera kome će se klanjati, ja svoju decu vaspitavam da se nikome ne klanjaju , jer ja to nikada nisam radio, niti ću se tako ponašati , Vašu životnu matricu predložite svojim u neposrednom okruženju..., sve ovo nema veze sa temom , ja nisam homo novus!
Gospodin sa komentarom ispred mog, dao Vam je objašnjenje u vezi NIS, ja ću samo dodati , sa kvalitetom goriva iz starog NIS od 2015 ni jedno vozilo iz Srbije ne bi moglo ući u EU zbog zagađivanja životne sredine, NIS ne bi mogao izvoziti svoje derivate u EU itd.
Država Srbija nije imala novac da investira u NIS , dakle čekala se totalna devastacija amortizovanih rafinerija , samo za prečistače u Pančevo i zamenu tehnolgija investirano je pesto miliona dolara.
Telekom je zaista monopolista, kojeg treba transformisati , postaviti nezavisni profesionalni menadžment , država da uvodi antimonoplske mere a privatizacija nikako.
Preporuke:
10
0
58 četvrtak, 08 januar 2015 18:41
Hau jes nou
Vi ste u ovom slučaju zainteresovana strana

Pišeš na pamet (kao i kad komentarišeš druge) pa onda na osnovu toga izvodiš, hajde da ih tako blago nazovem, promašene zaključke.
Nikakve veze nemam sa Telekomom Srbije i tih 25 godina rada sa telekomunikacijama nemaju nikakve veze sa Srbijom.
koga u celosti možete pročitati znate već gde, ako ne znate - pitajte Nimbusa

Stvarno pojma nemam o čemu pišeš i ne vidim uopšte razlog da je nešto pitam Nimbusa i zašto ga ti uopšte uvodiš u ovu diskusiju.
šta se to u odnosu na vreme od pre desetak godina toliko epohalno promenilo

Osim što je zlonamerno to je i izuzetno malodušno.
Da ja sad navodim kakav sam (negativan) stav imao o svim drugim lošim stvarima ne vodi ničemu osim razvodnjavanju diskuije tzv. trolovanju.
Ako i ništa nisam uradio nisam autističan pa da vremenom ne mogu da promenim mišljenje, nešto novo naučim i shvatim stvari koje mi nekada nisu bile jasne ili o kojima ništa nisam znao.
Preporuke:
16
0
59 četvrtak, 08 januar 2015 18:46
@Nimbus
Lako je naći da je to pisao "genije" ovdašnji, Dragoslav Pavkov, koji sličnim tekstovima uporno pere svoju DOS-ovsku biografiju, misleći da svi patimo od Alchajmera i da smo sisali ćošak od mlekare.Verovatno je to i vaš alter-ego.
Preporuke:
16
3
60 četvrtak, 08 januar 2015 18:48
boban
"Zašto ne treba prodavati Telekom "
Zato sto se ne prodaje uspesna porodicna pekara, koja generacijama izdrzava I drzi na okupu porodicu.
Prodas pekaru,potrosis pare I sta onda?
Kud koji mili moji.
Ne zaboravimo da kupac dolazi da povrati sve sto je ulozio I da zaradi jos mnogo vise.Sve ce to narod u Srbiji da plati.Tu nema proizvodnje za izvoz.
Preporuke:
16
0
61 četvrtak, 08 januar 2015 19:02
Ćorava posla
Zalud je slepom pisati, gluvom govoriti, a ponajviše zločinca mudro savetovati.
Preporuke:
12
0
62 četvrtak, 08 januar 2015 19:03
fristajlo
I, kao i obično- počinje međusobno prepucavanje onih, koji inače podržavaju tekstove Đ. Vukadinovića i NSPM, opoziciju, ali- ne i jedan drugog...
Evo zašto će Telekom biti prodat. Zbog ovoga, što sam naveo.
Tako su nam otišle i pivare, i cementare, i sve drugo, što je profitabilno, ili bi moglo biti; imamo odlične predispozicijije za kolonijalnu upravu, kakvu smo dobili- nismo u stanju da se složimo oko nekog minimuma političkih ciljeva, ni disciplinu da se toga i držimo.
Zato sam skeptičan po pitanju nekog skorijeg poboljšanja stanja u zemlji, jer- do njega ne može doći, dok se ovde ne ukine demokratija, ili ista ne nauči- a i za jedno, i za drugo- trenutni opis prilika je- mrka kapa.
Eto, onolika strka oko advkatskog štrajka, nada da će oni uzdrmati režim; a šta se dogodilo?
Pa, to da se najkorumpiranija branša u državi iscenjkala sa tim režimom, i da će se sve nastaviti po starom...
Crno nam se piše.
Preporuke:
16
1
63 četvrtak, 08 januar 2015 19:04
dragoslav pavkov @ Hau jes nou
Telekomnicakcije su mi profesija i njima se bavim već 25 godina od studiranja preko rada pored ostalog na razvoju 3G, a do nekle pratim i situaciju u Telekomu pa na osnovu toga se usuđeujem da ustvrdim da je tehnologija u Telekomu na visokom nivou.

Aha, 3G si verovatno razvijao u Telenoru ili VIPu a za Telekom si sentimentalno-patrijotski vezan pa mu "do nekle pratim i situaciju".
Ako sam na internetu nešto naučio - naučio sam da je sagovornika najlakše poklopiti sa "...su mi profesija i njima se bavim već 25 godina " a onda se potpisati nekim "nikom" dovoljno debilnim da se tvrdnja ne može "izguglati". Bit mog komentarisanja nije da li je tehnika koja se koristi u Telekomu stara ili moderna, već ZAŠTO TVOJE RADNO MESTO ZA MENE TREBA DA BUDE VAŽNIJE OD MOG? Ako ne možeš da shvatiš ovako prosto pitanje i na njega daš suvisao odgovor šta se uopšte kačiš ovde?! Pre četiri godine smo Telekom sačuvali u državnom vlasništvu. Ko od toga ima koristi - građani ili zahvalni naprdnjaci?
Preporuke:
5
19
64 četvrtak, 08 januar 2015 19:09
dragoslav pavkov@Nimbus
Hihihi Bato, ovaj bezimeni te provalio :) Ti si moj Mr. Hajd
Preporuke:
4
11
65 četvrtak, 08 januar 2015 19:14
Sinjor Kuesta
!?!?
Kakva "osma ofanziva", kakvo "bratstvo i jedinstvo"? Kakvi "moji Šiptari"? Kakvo nemačko čuvanje Prizrena? Kakva "moja penzija"? Kakvo "naše suvlasništvo"? Kakva šota i roka mandoljina? O čemu ti pričaš? Koje su reparacije Nemci isplatili? Nama nisu. Grcima nisu. O čemu pričaš.
Pavkov, ti ćeš čoveče poludeti od mržnje. Svađaš se sa svima, samo sediš kući uz kompjuter i prosipaš otrov po svakom komentatoru koji ti se učini nesaglasan s tvojim mišljenjem. Pa kakav te problem muči koji nije zadesio sve nas? Zar misliš da niko osim tebe nema problema? zar misliš da si popio svu pamet ovog sveta, da si gospodar svakog znanja i da je tvoje mišljenje jedino ispravno? Ovo što ti radiš mesecima na ovom sajtu je zastrašujuće. Strah me je, pre svega za tebe. Jesi li gladan, žedan, imaš li krov nad glavom, toplu sobu? Da, imaš, jer imaš komjuter i struju i internet, a imaš i vremena. Uništiš smisao svake rasprave o tekstu gde se pojaviš. Poštuj bar autora teksta Daj dozovi se. Je li i tebi Božić?
Preporuke:
13
2
66 četvrtak, 08 januar 2015 19:47
Babunski
@ boban

Poenta je u ome da smo i mi mislili da smo izabrali vlast koja je tu da na najbolji mogući način zastupa naše interese, a da su Nemci jedan kulturan i pošten svet. Ispalo je da su naši izabrani predstavnici na najbrutalniji način oteli ogroman komad novca za sebe bez i trunke morala i griže savesti. Tako će i premijer Vučić, koji svako malo plače na RTS kako mu je teško i koliko naporno radi da preporodi i da nadu Srbiji, isto tako oteti veliki novac iz prodaje Telekoma. A Nemci smatraju da zakon važi za Nemačku, ali ne i za Balkan. I pare koje će dati ispod stola formalnom prodavcu premijeru, naplatiti kroz račune pretplatnicima. Surova stvarnost koja se odvija iza paravana od magle lepih reči i obećanja, ustvari gomile gnusnih laži. Nije bitno ništa drugo, ni tehničko stanje telekoma, ni udeo akcija u Srpskoj, ni beѕbednost komunikacija, samo NOVAC.
Preporuke:
13
0
67 četvrtak, 08 januar 2015 19:50
Rđosav
Bojan, Priština:
Ma treba da prodaju i Telekom i EPS, pa nek se ova država i ovakvo društvo sruše već jednom i sve neka se raspadne i u isti ponor povuče i ovu ološ elitu i ovaj zaglupeli naraštaj.
- saglasan. Prodavaj, Vučko, koj ti šta može.

- dakle: nije pitanje treba li da ga prodava, no je pitanje - ima li pravo na to? Odgovor: ima!

- gde su bili ovi oponenti kad je Koštunica bacao društvenu svojinu u "mutnu Maricu" i zbog tog ideološki zaslepljenog antikomunističkog kaprica rešio da menja "Slobin Ustav" pod okupacijom?!

- a sada, dakle, pošto Vlada ima pravo da prodava - ona će prodade. Prosto i jednostavno. Legalno i legitimno.

- historijska pouka: da li sada shvatate zašto Komunisti nisu `teli da brane Kraljevinu u Aprilskom ratu? Normalno ponašanje. Evo, ovakvu Srbiju ni ja ne bi` više branio. Dvaput sam se odazivao, više - jok. I sinu ću ostavim amanet da ovu kurvinsku zemlju ne brani, no da bega preko Okean.

- ova zemlja dezertere tura za funkcionere.
Preporuke:
11
13
68 četvrtak, 08 januar 2015 19:52
Hau jes nou
Aha, 3G si verovatno razvijao u Telenoru ili VIPu

Kad me već vučeš za jezik i mešaš se u ono o čemu pojma nemaš gospodine neuki:
- Tehonologiju ne (uglavnom) razvijaju provajderi nego razvojne kompanije (postoje izuzeci da sad ne ulazim u detalje), a konkretno reč je o Ericsson-u
- Telenor i VIP su kompanije registrovane u Srbiji (na njih očigledno misliš) pa ako si imalo pismen i čitaš što je napisano valjda znaš šta znači kada neko ustvrdi da profesionalno nikakve veze nema sa Srbijom
patrijotski

E baš si mi sad odgovorio! Koristiš terminologiju antisrba da bi branio neki kvazi srbski stav. Zaboravio si i da napišeš ”j” velikim slovom. Kakav bi to tek aperkat od argumenta postao. Vidim ja da sa takvim intelektualnim divovima nije dostojno diskutovati. Ja ti nisam ni do članaka.
Ako sam na internetu nešto naučio

Očigledno je da si malo šta pametno na internetu nisi naučio inače se ne bi mešao u stvari o kojima bukvalno ništane znaš.
Preporuke:
12
1
69 četvrtak, 08 januar 2015 19:54
hm
Neki komentatori kao da se trude da razvodne i razvuku priču na spredne teme. OVO je tema, odlična analiza i samo je pitanje šta ćemo učiniti povodom toga.
Preporuke:
9
0
70 četvrtak, 08 januar 2015 20:04
Miljan
O problemu prodaje Telekoma sam napisao tekst na sajtu makroekonomija.org, i tvrdim da bez obzira na sve slabosti Telekom mora ostati srpski... Taj resurs ni jedna suverena država ne prepišta strancima... Koga interesuje možemo diskutovati o tome. Već više godina država, ratel i ostali rade na uništavanju Telekoma i još mu nisu došli glave, ovi izgleda da hoće...
Preporuke:
17
0
71 četvrtak, 08 januar 2015 20:05
dragoslav pavkov @ Sinjor Kuesta, nastavak
Kako mislite i da li uopšte mislite da branite Telekom bez učešća što šireg fronta, građana sa najrazličitijim političkim favoritima, ali složnih oko toga da ne treba prodavati resurse od nacionalnog značaja? Naravno da tebe ne zanima nikakav Telekom, ti tekst Đorđa Vukadinovića koristiš da se osetiš važnim jer se slažete po većini pitanja. A onda ćeš isključiti kompjuter i prešaltati se na TV program,zadovoljan jer si podržao jednog pravog patriotu (srbskog) i raskrinkao jednog srbskog izdajnika. A ujutro u nove pobede...

Ne sekiraj se ti za moj Božić, bio je juče, hvala na pitanju. Danas po planu nerviram turbo-Srbe a sutra idem na svečare pa se izvinjavam ako budete uskraćeni za moje mudrosti. Nego, kako bi ti branio Telekom?
Preporuke:
6
11
72 četvrtak, 08 januar 2015 20:08
Hau jes nou (nastavak)
Vidiš godine te ništa nisu naučile, bar na internetu, čak ni da (pro)ceniš da 25 godina iskustva u struci nešto vrede. Nadam se da se u privatno životu donosiš odluke na osnovu zdravijih stavova/razmišljanja.
a onda se potpisati nekim "nikom" dovoljno debilnim da se tvrdnja ne može "izguglati"

Nemam nameru da ti se pravdam zašto ne pišem pod ličnim imenom. Lični izbor. A hvala ti za čašćenje ”debilizmom”. Vidim internet te bar nešto naučio.
Bit mog komentarisanja nije da li je tehnika koja se koristi u Telekomu stara ili moderna već ZAŠTO TVOJE RADNO MESTO ZA MENE TREBA DA BUDE VAŽNIJE OD MOG

Dok sam bio deta otac mi je govorio (da li je to njegovo ili je on to od nekog drugog čuo, ne znam) da je možda pas inteligentniji od čoveka, ali koko ne zna da govori to ne možemo znati. Tako je i sa tobom, možda nešto misliš, ali ja diskutujem sa onim šta pišeš. Kad uspeš srediti haos koji ti izgleda vlada u glavi i to napišeš može se i o tome diskutovati. Do tada ...
Preporuke:
10
0
73 četvrtak, 08 januar 2015 20:19
Hau jes nou (nastavak 2)
naučio sam da je sagovornika najlakše poklopiti sa

Pročitaj još jednom ili onoliko puta koliko ti je dovoljno da shvatiš šta sam ranije napisao o tome da ću sa bilo kim ko želi ući u detalje diskutovati o Telekomu (i NIS-u) pa ako imaš šta pametno o tome dodati pravi listu pa da ukrstimo koplja.
Da se vratim na:
AŠTO TVOJE RADNO MESTO ZA MENE TREBA DA BUDE VAŽNIJE OD MOG

Pa jeste sa takvim stavom tu je Srbija i došla gde jeste. To je jedan i od razloga zašto SNS ima toliko glasača jer mnogi žele da se svete svima koji nizu zajedno sa njima propa(da)li. Na stranu to da su verovatno umišljeni da su lično zaslužili pozicije zbog svoje žrtve mada ni po kojem osnovu (osim te žrtve) na odgovoraju poziciji koju su partijski dobili, od portira pa da barona Minhauzena.
I da, nek komšiji crkne krava ili bar da mu kuća izgori pa da se malo ogrejemo.
Preporuke:
9
1
74 četvrtak, 08 januar 2015 20:27
Čedin pastorak g.HMu
Naravno.Pitanje je šta učiniti?Onaj ko bi slušao nas koji se oko ovog Vukadinovićevog teksta tako žustro svađamo,ne bi umeo da se odluči.Sto babica,Sto šamlica, svaka obara onu drugu.Onde gde nema ravnoteže nema ni odluke.Ma šta da učinimo pogrešićemo.Istina više je onih koji ne daju da se Telekom proda.Ali šta dalje?S kim dalje?Vrtimo se oko teme ko pile u kučinama.Mislim da je Fištajlo rekao da treba ukinuti demokratiju.Da ali kako.Da bismo ukinuli demokratiju potreban je neko kadar da ovaj Gordijev čvor nesloge preseče.Prekine sva naša naklapanja i to tako da mu kažemo i to svi od reda veliko hvala.Spasao nas je bede.Uradio ono što nismo videli a bilo je najbolje i daje najveće moguće rezultate.
Mi takvoga nemamo.Neki se zavaravaju Šešeljom.Taj jeste kadar da sredi Hag.Srbiju on neće da uredi nikad.Nije umeo da očuva stranku,što bi očuvao Srbiju.Tu je naš čvor.Kad bi ovaj Vučić krenuo negde i bio uspešan?Ali da li je on taj format?Zamućuje umesto da bistri.Odluka mora da blista
Preporuke:
11
1
75 četvrtak, 08 januar 2015 20:36
Hau jes nou (kraj)
Pre četiri godine smo Telekom sačuvali u državnom vlasništvu. Ko od toga ima koristi - građani ili zahvalni naprdnjaci?

Kao što napisah vidiš sve samo kao crno ili belo.
Neo pametan (i čuven mada se ja ne sećam ko je tačno bio) je rekao, parafraziram, da moraš postaviti pametno pitanje da bi dobio pametan odgovor. Možda je bio i moj nastavnik u školi (volio sam postavljati pitanja, koja nisu uvek bila previše pametna). Na fakultetu je bilo i da ako izvališ glupost (recimo skraćivanje jedne nule) daje 0, u najgorem slučaju obaranje bez obzira na ostale zadatke.

Svi argumenti koji su navedeni zašto Telekom ne treba prodavati važe i za te 4 godine pa ako sabereš 2 i 2 imaćeš odgovor na tvoje pitanje.
To da se neko okoristi (sada SNS, ranije SPS, DS ...) je sistemski problem i važi za bilo koju oblast. Jel treba sad svi da dignu ruke sednu i nariču kako svet nije pravedan.

Sa ovim završavam diskusiju (ili monologe) osim ako ne kreneš praviti pomenutu listu.
Preporuke:
8
3
76 četvrtak, 08 januar 2015 21:29
Nimbus
Od hamletovskih dilema "Čiji je naš Telekom?" i "jesmo li ljudi ili stoka sitnog zuba", tokom jednog olimpijskog ciklusa razmišljanja došli smo do pragmatične spoznaje da, ako se već dajemo, najbolje da se damo bogatome. Tako smo rešili drugu hamletovsku dilemu od onomad.

Mogli bi se zapitati čije je to naše mišljenje? Ali, jelte, priči nikad kraja...
Preporuke:
4
6
77 četvrtak, 08 januar 2015 22:00
Jasna@Dragoslav Pavkov
Opet bravo!!!
Preporuke:
4
15
78 četvrtak, 08 januar 2015 23:12
Petar B.
Cenim g. Vukadinovica ali u ovom slucaju gresi sa zakljuccima. Nije glavni razlog skoro sigurne prodaje Telekom-a to sto ce se neko okoristiti (MMF, Vucic, SNS ili DT) vec u finansijskim problemima u kojima se Srbija nalazi. Trenutni budzetski deficit mora biti popunjen pre nego sto MMF i strane banke odobre nove kredite, a ova vlast je ogranicenih intelektualnih sposobnosti i mora da prodaje "srebrninu" jer za bolje planove ne zna. Iskreno, ni prosle vlasti nisu bile puno sposobnije, a s obzirom na stanje u zemlji, ne iskljucujem da ce se na kraju neko i okoristiti svim ovim.

Gledano ekonomski, Telekom ne bi trebalo prodavati. Nazalost, gruba je cinjenica da je Srbija prakticno u bankrotu. Ukoliko ne uspe tender u Smederevu (a moje iskustvo govori da se o uspesnom tenderu nikad ne hvali unapred), vlast ce imati malo manevarskog prostora i morace da posegne za najlaksom polugom, pa ce Telekom skoro sigurno otici!
Preporuke:
6
12
79 četvrtak, 08 januar 2015 23:41
Jasna@Dragoslav Pavkov
Bas mi je drago da ima trezvenih ljudi koji su posle 4 godine shvatili kako Vucic vodi ispravnu politiku i kako zeli dobro Srbiji pa zato ima nameru prodati Telekom. Niko nije sposoban kao on pa (primeri su Beograd na vodi i JAT) mu zato treba dati poverenje da izabere pravog kupca.
Od prodaje pare treba odvojiti za razvoj zelezare u Smederevu kako bi se pokrili gubici i zelezara mogla predati sposobnim Amerikancima da je vode (nece je inace hteti zbog dugova). Drugi dio para treba da pokrije DOSS gubitke Jata da se ne bi ljutili nasi arapski prijatelji jer ce nam trebati kad budemo bude doslo vreme da prodavajemo vojvodjansku zemlju (pa kad im padne na pamet separatizam shvatice da nemaju sta da separiraju haha).
Ono para sto pretekne podelicemo lokalnim samoupravama gde je SNS na vlasti da nagradimo lojalnost i pokazemo drugima kako je ispravna nasa politika i kako ne zaboravljamo svoje.

Hvala na podrski!!!
Preporuke:
5
12
80 četvrtak, 08 januar 2015 23:52
Hau jes nou
mora da prodaje "srebrninu"

Skroz pogrešno poređenje. Ispravno poređenje bi bilo kako je vlast ogrezli seoski narkoman iz siromašne seljačke porodice sa nešto zemlje, stoke i voćnjaka pa onda taj narkoman ubeđuje roditelje, koji od te zemlje jedva sastavljaju kraj sa krajem, kako je čuo da će cena droge uskoro porasti pa je najbolje da sve prodaju lokalnom lihvaru iz čaršije i za sve pare kupe drogu jer će dobro zaraditi. Roditelji u svakom slučaju mogu iznajmiti i nastaviti obrađivati zemlju za lihvara, a i plaćati mu kiriju da stanuju u kući.
gruba je cinjenica da je Srbija prakticno u bankrotu

I? Osnovni uslov da se prezadužena osoba/porodica počne ekonomski oporavljati je da ode u bankrot. Loše će živeti, ali će početi stvarati uslove za bolji život svoje dece (ako ga oni ne dočekaju).
Vodeći poznati ekonomisti smatraju da je bankrot pravo rešenje za prezadužene države i mnogi primeri u istoriji to dokazuju.
Preporuke:
10
1
81 petak, 09 januar 2015 00:59
Neša (Glodur)
Odlično je Đorđe podsetio na izjavu Vučića iz 2010. godine koju samo četiri godine kasnije demantuje i time sam sebi skače i u usta i u stomak. Uzgred, Vučić je povodom prodaje Telekoma pre neki dan izjavio:

"Od prodaje Telekoma pola ćemo dati da vratimo deo onih kredita koji su nam najlošiji, a pola ćemo dati u direktne investicije."

Da se naslutiti "genijalno" rešenje. Pola Telekoma prokrčmiće se na stare kredite MMF i Svetske banke a pola na uzimanje novih kredita i za potrebe drugih "ulaganja" isključivo u korist "naših stranih prijatelja".

Ukoliko zaposleni u Telekomu ne budu branili svoje interese uz podršku stručne i obične javnosti, naum Vučićeve vlade biće sproveden u delo očas posla. Na potezu su oni koji stvar mogu da spreče. Da li će?
Preporuke:
13
0
82 petak, 09 januar 2015 08:39
Kosovac
Jedno kratko zapažanje gospodina Vukadinovića o vrednosti Telekoma u bezbednosnom smislu ima težinu. Opšte je poznato da su mobilne komunikacije podložne prisluškivanju i ometanju i od strane priučenih ljudi, a kamoli profesionalaca. Stoga je čuvanje komunikacione infrastrukture od strateške i nacionalne važnosti za bezbednost zemlje, ne samo zbog toga što je fiksni telefon nekoliko puta teže prisluškivati već i zbog toga što te resurse koriste bezbednosne službe države i armija. U vanrednim situacijama ili nedajbože ratu, to dolazi do najvišeg izražaja. Takođe, sva ova digitalizacija svega i svačega donosi opasnost jer iako je poželjna, ne treba u potpunosti uništiti analogne sisteme već ih očuvati i potpuno je tačno da kad nema normalnog napona struje i optičkog signala i mobilnog itd da "nemož to bez kabla". U vanrednim situacijama bitna je veza, a "alo požega" sistem je neprikosnoven u tim situacijama. Pogotovo u eri elektronskog ratovanja i sredstava za napad na elektronske komunikacije.
Preporuke:
12
0
83 petak, 09 januar 2015 11:22
Seljak Bezemljaš1
Protivnici prodaje Telekoma imaju pravo a zagovornici prodaje vlast.I većinu.
Da se razumemo.Ta većina nije samo parlamentarna.
Ona je istorijska.
Ta većina fprmirala se od 1945.
Mentalno,intelektualno i moralno.
Ili od 1949 kada su stizale američke pare za održavanje režima.
Ili 1971 kada smo dobili političku i finansijsku podršku da bi između ostalog malo zaboravili genocid u NDH.
Od 1971 nema više besplatno, već kredit.
To malo komplikuje stvari ali se našlo rešenje.
Inostrani krediti idu u proizvodnju.Prave se fabrike.
Na prvi pogled.Na drugi pogled,daju se dinarski krediti na koje su kamate ispod nivoa inflacije.Značajno.
Od 1970-1990 grade se kuće, vikendice,zaima se.
Isisavaju se sredstva inostranih kredita preko "dinarskih kredita"Minusi ostaju u radnim organizacijama i bankama.Stanovništvo koje je masovno iz sela prešlo u grad, tačnije predgrađe, ubeđeno je da živi u "najnaprednijem" od svih društava i da smo mi jedini i prvi našli "sistem"
da u svakom pogledu....
Preporuke:
12
0
84 petak, 09 januar 2015 11:54
Gledač
Rđoslav je u pravu. Ne može da se izlazi na izbore i bira a da se posle kuka zbog posledica ako se znalo šta će biti. Iskreno, nisam baš zabrinut zbog prodaje. Znam da sam pošteno platio uvođenje fiksne linije u kuću u kojoj živim a da danas posle dosta godina plaćam fiksnu naknadu na to od oko 500 din a za ništa. Kad im zafalilo para uveli su to kao i ostala JP preduzeća takse na merno mesto ili sl. sa drugim imenom ali istim ciljem. Ako za takve treba da se plašim i borim neću. Dosta više da se borim za nekog ko mi to vraća tako što me sve više dere koristeći monopol na žicu koja nije njihova već svih nas. Ako će ostati ovakav Telekom nek ide kako odluči politika. Da će biti bolje neće ali ni gore nego ako ovako ostane. Ti koji kukaju zaboravljaju da se on kao i ostala JP tovi na mestima gde ne teba a mršavi kadrovski gde treba da jača. Kad ste čuli za štrajk u Telekomu jer se povećava broj zaposlenih koji nisu potrebni. Nikad. Teraj i smisli kako da namaknemo koliko fali od raje.
Preporuke:
4
9
85 petak, 09 januar 2015 13:50
Palmav Eprina
Da je majmun ušao u tenak, imali bi i neke šanse. Problem je što je u tenak ušao ludak. Da li vredi govoriti da se krava koja donosi neto prihod ne prodaje? Dve guzice su se izvukle iz Haga, ali su založile celu Srbiju. Uz to, kako primitivni mentalitet takve vrste poluljudi nalaže da nije dosta što su spasili robije, nego je vreme da se omaste debelim evro i dolarskim računima napunjenim koruptivnim radnjama. Ako neko nekada bude pitao za defini9ciju nemorala i šta je to zapravo gad, treba mu odgovoriti: Vučići i Nikolići, dva šiptara.
Preporuke:
12
1
86 petak, 09 januar 2015 14:24
Dragoslavić
Kad se krene u propast prodaje se porodično srebro. Kad se proda svo porodično srebro onda se krade da bi imalo šta da se proda. Logika sitnih kokošara, džeparoška logika, logika jajara, uveliko je ovladala našom političkom scenom.
Zašto narod ćuti?
Zato što narod i sam živi u skladu sa tom logikom; ima se iskustva: 500 godina pod Turcima i 50 pod komunistima.
Revoluciju nije očekivati.
Preporuke:
7
0
87 petak, 09 januar 2015 15:01
ja onako
Svi na proteste!Dosta je rasprodaje Srbije!Reci ne ucenama MMF,EU!
Preporuke:
9
0
88 petak, 09 januar 2015 15:01
Sutjeska i Neretva
Druže što je drug TITO gradijo ovi sade daju ŠVABI na pinjur.brate moj mili jope prijeki sud i da ŠESTA LIČKA izdajnike pošalje đe im je mjesto.jel ko more i zamisliti šta se ođe radi sa narodnom imovinom sa pemzijama.a kaće radnik na JADRANSKO MORE na odmor.ne neg ŠVABO da kupi sve
Preporuke:
10
1
89 petak, 09 januar 2015 16:00
Slavomir Srpski
I sinu ću ostavim amanet da ovu kurvinsku zemlju ne brani, no da bega preko Okean.

Mogli bi i ranije, a pre svega Vi, da date praktican primer svome sinu. Zasto li ga samo mucite cekanjem i sopstvenim strahom da ucinite taj korak. A oslobodili bi i nas vase puzece veleizdaje svega sto je srpsko. Zbog takvih su ovi sada na vlasti, a najverovatnije ni ne izlazite na izbore da stvari menjate, sa takvima mi kao drzava i propadamo, pa je dobro da to sami priznajte i izjavljujete.
Preporuke:
8
8
90 petak, 09 januar 2015 16:29
kaca
Prodati drzavni resurs od velike vaznosti za bezbednost zemlje tudjoj drzavnoj firmi da bi "bolje upravljala " ,to moze SAMO U vazalnoj SRBIJI i to mogu da urade samo ljudi koji misle tudjom glavom ali ne i o dugorocnim interesima svoje zemlje.
"Boljitak" sazdan na prodaji porodicnog srebra i zlata nikome nikad nije doneo dobro,naprotiv OPORAVKA I BOLJITKA NEMA, SAMO JOS VECE SIROMASTVO I BEDA !
Vostani Serbije davno si zaspala !
Preporuke:
9
0
91 petak, 09 januar 2015 16:30
Seljak Bezemljaš2
Dinarske kredite sa kamatom ispod nivoa inflacije po sistemu pola pije pola Šarcu daje dobijaće i radne organizacije. Tako će nastajati i fantomski giganti,na oko stvarni a ekonomski održivi na poklon kreditu.
Ta vrsta kredita je u stvari porez na uspešnije i moćno sredstvo izjednačavanja na sve nižem ekonomskom i intelektualnom i stručnom nivou.
Stvoriće se skoro savršeno, nekompetentno društvo.
NIKO PAMETAN NIKO GLUP
Skoro ni jedna fabrika sa novom opremom neće moći da vraća devizne kredite.Jedna od, biće Smederevska železara.(Duško Radović će za nju reći "Srbija će sve dati za Smederevsku željezaru pa Srbija neće imati ništa ali će imati željezaru" nespretno citiram po sećanju. U svakom slučaju i sunce će jednom da se ugasi ostaće ovde samo željezara i avnoj)
Neizbežan bankrot države desiće se 1982.
Biće ugrožene neke osnovne tekovine civilizacije (restrikcije električne energije, gorivo za automobile,nabavka potrošnih dobara)
Privreda će se teturati još neko vreme.
Preporuke:
8
0
92 petak, 09 januar 2015 16:37
Slavomir Srpski
A sada u tehnicki deo: Telekom mora da se podeli na dva dela: jedan da drzi infrastrukturu mreze i to bi bio neodvojivi deo drzavne svojine koji je neophodan i sa strane sigurnosti drzave.

Drugi deo bi bio komercijalni koji pruza usluge servisa klijentima i placa "kiriju" za koriscenje mreze i infrastrukture. Na taj nacin moze da se razvije pluralitet komercijalnih kompanija koje bi u konkurentnim uslovima nudile svoj servis, a svaka bi placala "kiriju" za koriscenje infrastruktue mreze.

U tom slucaju prodaja moze da se obavi samo komercijalnog dela kompanije a nikako i drzavnog vlasnistva nad mrezom i infrastrukturama. To pravilo vazi za vecinu demokratija u Evropi, pa ne znam zasto bismo samo mi bili svetske budale pa da prodamo infrastrukturu od koje zavisi drzavna sigurnost.
Dakle prvi korak pre prodaje mora biti podela Telekoma u dve nezavisne kompanije.
Preporuke:
10
3
93 petak, 09 januar 2015 18:31
Petar B. @ hau jes no
Ne bih se bas slozio da bankrot predstavlja tako lako ili dobro resenje. Personalni bankrot je nekada dobra stvar jer priprema osobu za novi pocetak, ali to se obicno bira, onda kada ta osoba nema sta vise da izgubi. U slucaju bankrota drzave, itekako postoji sta da se izgubi! Ukinuo bi se izvor novih kredita (koji su hteli mi to da priznamo ili ne, potrebni za puko prezivljavanje) a to bi automatski vodilo ili opstim merama stednje, ukljucujuci masovna otpustanja i nemogucnosti isplate plata i penzija (mnogo vecim i gorim nego sada), ili ka mogucoj hiperinflaciji i ponavljanju 1993-e.

Bankrot nije resenje ali cak i u ovoj situaciji postoje bolja resenja nego sto ih ova vlast cini!
Preporuke:
5
1
94 petak, 09 januar 2015 19:18
Seljak Bezemljaš3
Bankrot 1982.g. je zataškan između ostalog i tako što nam je MMF dao kredit od dve milijarde dolara. Do tada najveći kradit u istoriji MMF.
Slom SSSRa vodiće slomu naše lake industrije koja je bila zasnovana, kupi na zapadu tekstil ili kožu, profircaj to i prodaj SSSRu.(Bilo je tu i složenijih proizvoda,po licenci sa zapada, npr bageri za površinski kop uglja)
Od tada smo mi stvarno zemlja radnika.Mi smo podizvođači za složene poslove šivenja pantolona, da ne rečem gaća, i drugih sličnih i složenih proizvoda.
Uz privredu rušilo se i ono što su zvali nadgradnja.

Otprilike i na brzinu ovo je okvir u kome je stvarana i stvorena istorijska većina okrenuta potrošnji,okrenuta onome ko drži kasu,a nesposobna da organizuje proizvodnju.

Ta istorijska većina je osamdesetih izašla iz perioda koji možemo nazvati:
VREME SPORTA I RAZONODE ili SAHRANITI SA POČASTIMA
i ušla u period PRONAĆI KRIVCA A ONDA JE U ŽIVOTU SVE LAKO.
Preporuke:
7
4
95 petak, 09 januar 2015 19:53
Bob
Nikad mi nije bilo jasno kakva je razlika između stoke krupnih i stoke sitnih zuba? I što je još važnije, može li se to, kao u basni, nekako primeniti na ljude i politiku.
Preporuke:
6
0
96 petak, 09 januar 2015 19:59
Seljak Bezemljaš4
Tražeći krivca, a držeći se samoobmana,neki za krivca proglasiše, balvan u Kninu,i devedesete.
Drugi krive oktobar 2000.g.
Bez obzira na pojedinačne želje i napore, i brbljivost, od 2000.g traje perverzna rekonstrukcija sedamdesetih.
Ceo "napredak" zasnovan je na zaduživanju,ne samo države već i građana i firmi.(uzgred većina džipova, kupljena je kao investicija firme uz odbitak pdv)
Investiranje u privredu preko Razvojne banke Vojvodine,Agro banke, Univerzal banke, raznih nacionalnih razvojnih fondova završilo se bankrotom kao i sedamdesetih.Uloženi dinar nije se vraćao kao dinar i deset nego kao 0,8,ili 0.
SNS je puni kontinuitet sa DOSom.
Samo je manje para. Pa je priča prilagođena tom nedostatku.
Uz istorijsku većinu, (uglavnom fakultetski obrazovanu)zapristaju naše zanatlije. Oni su najplaćeniji sloj kod nas.Često i povremeno rade u inostranstvu.Ili za one koji rade u inostranstvu.Adaptirali su se na uslove nesolidne države. Smatraju da je ovo dobro.
Preporuke:
7
1
97 petak, 09 januar 2015 20:03
Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
Zutac ocigledno te nisu ucili da onaj ko krade taj i laze !
Preporuke:
8
1
98 petak, 09 januar 2015 22:42
Jasna@Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
Ja sam tvoj alter ego koji trbuhozbori ono sto ti stvarno mislis.
Preporuke:
2
2
99 petak, 09 januar 2015 22:52
Jasna@Jasna@DOSSovcu koji se lazno predstavlja pod mojim imenom
... a posto najbolji medju nama voljeni i prepametni Vucic (nikada) ne laze on normalno ni ne krade (alter ego ovde ironise).
Preporuke:
3
3
100 subota, 10 januar 2015 12:34
Jasna@Zutacu
Zutacima iz DOSSa ne vredi govoriti navikli ste da lazete i kradete!
Preporuke:
5
5
101 subota, 10 januar 2015 12:35
Jasna@Zutacu iz DOSSa
Vucic je za vas tata mata.Pocistio vas za sva vremena, zato ga i mrzite!
Preporuke:
5
7
102 nedelja, 11 januar 2015 10:31
Žarko
Slavomir je predložio dobro rešenje!
Slična situacija kao sa EMS-om i EPS-om. Prenosna mreža se ne može privatizovati i kontrola prenosa je u rukama Države. Takođe je moguće, ako kapaciteti prenosa to omoguće, dodavati nove licence. Zašto se toga nisu setili oni koji su plaćeni da štite Državni interes?
Preporuke:
3
0
103 nedelja, 11 januar 2015 10:37
Žarko
I zaboravih pa da dodam:
Ako neko kupi infrastrukturu on posataje monopolista. Zbog slične situacije obustavljen je Južni tok. Hoćemo li u slučaju prodaje kompletne komunikacione infrastrukture doći pod udar nekog EU propisa vezanog za antimonopol?
Preporuke:
2
0
104 nedelja, 11 januar 2015 14:28
Žarko
I zaboravih pa da dodam:
Ako neko kupi infrastrukturu on posataje monopolista. Zbog slične situacije obustavljen je Južni tok. Hoćemo li u slučaju prodaje kompletne komunikacione infrastrukture doći pod udar nekog EU propisa vezanog za antimonopol?
Preporuke:
2
0
105 petak, 16 januar 2015 11:11
t.
"Ako to nije svojevrstan zločin, ekonomsko (samo)ubistvo i veleizdaja, ja zaista ne znam šta je."Lepo rečeno, i pre svega (kao i ostatak teksta) surovo tačno!
Preporuke:
1
0
106 subota, 17 januar 2015 18:20
Turas
Najače biračko telo su penzioneri .PUPS naprotiv jedva da pređe census . Znači penzioneri (po motu - živeo gazda na čija se kola vozimo)glasaju za vladajuću stranku . Neko je pominjao strah . Vučko na zadnjem zasedanju GO SNS je provlačio strah kroz upozorenja onima koji napadaju one koji "uspešno" oporavljaju ekonomiju i privredu Srbije(a to su puleni - mediokriteti SNS) . Znajući da se formirana udružena opozicija dobija na popularnosti (jer sve teže se živi) Vučko počinje da preti kroz jučerašnja upozorenja .Što znači"lepa" se naslućuje budućnost Srbije .Gospoda u opoziciji DSS ,Dveri udruženi intelektualci Srbije , trebaju da bivaju aktivniji . Viže angažovanja po unutrašnjosti Srbije . Otvarati oči narodu na raznim tribinama i podružnicama radnika . Obelodanjivati prevare , lažne tendere i transakcije , unapred planirane (prim. Železara )prodaje . Telekom odlazi i to bi morali da sprečimo u suprotnom za par godina će da nam bane nemac u kuću i uputiće nam sina, brata na prisilni rad .
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner